10 שיעורים חשובים שלא לימדו אותך בוינגייט


ייעוץ למדריכי כושר

בין אם למדת בוינגייט, באוניברסיטת תל אביב או בכל בית ספר אחר, את 95% מהמידע הפרקטי שאתה באמת צריך בשטח, אני בטוח שלא לימדו אותך.

בסופו של דבר, אם אין לך את היכולת מספר 1, שהיא ליצור לעצמך מעגל לקוחות גדול ואוטומטי שממשיך לבוא אליך שנה אחרי שנה, כל מה שלמדת שווה לתחת.

גם אם יש לך נוסחה מושלמת לירידה במשקל וגם אם הקיר שלך בבית מלא ביותר מ60 תעודות, כל זה לא שווה לכלום, אם אין לך למי להעביר את הידע שלך.

 

בתור מאמן אישי שנפגש עם עשרות ומאות מתאמנים כל חודש, אתה רואה בעיניים שלך וחווה על בשרך, מה הם השיעורים החשובים באמת, שיקדמו את הלקוחות שלך לתוצאות מעולות, ירחיבו את העסק שלך בתור מאמן אישי וייצרו לך מעגל לקוחות ענק שרוצה אותך, ורק אותך.

 

10 שיעורים, מאוד מאוד חשובים, שלא לימדו אותך בקורס:

 

תגיע בזמן לכל אימון

תגיע אפילו 15 דקות לפני האימון, אם יש לך בעיית איחורים.

 

תתלבש בהתאם לתפקיד

רופא נראה כמו רופא, עורך דין נראה כמו עורך דין. מאמן אישי נראה כמו מאמן אישי. בנוסף, מסטיק, דיאודורנט וריח טוב זה לא רשות, אלא חובה.

 

סתום ת'פה

לעולם אל תרכל על מתאמנים אחרים או על מאמנים אחרים. אם אתה מרכל איתי על מתאמן אחר שלך, אתה כנראה מרכל עם מתאמנים אחרים שלך, עליי.

 

תהיה מישהו

תהיה עם עמוד שדרה ותשדר מנהיגות וביטחון למתאמנים שלך אל תעמוד כמו אהבל ותתייעץ עם המתאמן איזה תרגיל "בא לו" לעשות.

 

אל תשכח למה אתה כאן

לעולם אל תשב או תנוח בזמן האימון אתה כאן כדי לאמן, תנוח בבית.

 

פלאפון על שקט

הפלאפון לא יוצא מהכיס שלך עד לסוף האימון. לא צריך הסבר נוסף.

 

תהיה זהיר עם מילים

לעולם אל תבטיח למתאמן שלך, דבר שאתה לא יכול לקיים. אם אתה חושש שלא תצליח לקיים הבטחה שהבטחת בעבר, תתנצל, תהיה כנה עם המתאמן שלך ותסביר לו את המצב.

 

אל תהיה מאמן "כל-בו"

אל תיקח כל דבר שיש לו דופק. תתמחה במשהו אחד או שניים ספציפיים, עם סוג אוכלוסייה מסוימת, וכל דבר שאין לך מומחיות בו או שאתה לא מרגיש באמת מתאים לתפקיד, תפנה את הלקוח למאמן אחר מומחה, שמתאים לתפקיד.

 

תודה רבה

תיפרד מהלקוח בחיוך ותודה לו על הזמן שלו. בסופו של דבר, בלעדי הלקוחות שלך, אין לך עסק, אז המינימום שאתה יכול לעשות, זה להודות להם על הBUSSINES שהם עושים איתך.

 

80% להקשיב. 20% לדבר.

גם אם זה נראה לך שהלקוח יכול להיות הפסיכולוג שלך או דלי שאליו אתה מרוקן את כל הצרות שלך, אתה טועה. כשהלקוח שלך מגיע, קבל אותו עם חיוך וידיים פתוחות ותן לו להרגיש רצוי ומקובל. לעולם אל תיתן ללקוח שלך, לדעת שעבר עליך יום רע או שאתה מצוברח, את זה תעשה עם חברים שלך. הלקוח כאן, כדי לקבל ממך שירות.

 

 

לסיכום, יכול להיות שאתה בכלל לא מאמן אישי ושסתם עניין אותך לקרוא כתבה נוספת בבלוג שלי, ויכול להיות שאתה רק בתחילת דרכך ולכן, מה שאני כותב למעלה עלול להיראות מאוד מאוד הגיוני לך ואפילו מובן מאליו… כל זה נחמד, עד שאתה מגיע לשטח ומולך משתקפת מציאות אחרת לגמרי.

 

אם תפעל לפי השיעורים שמופיעים לך למעלה, אתה תמקם את עצמך במקום גבוה מאוד, מעל 95% מהמאמנים בארץ.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *