מחקר מדעי חושף! הטעות מס' 1 שאתה כנראה עושה באימונים שלך


אוכל, תזונה ומתכונים / גוף אסתטי וחטוב / דיאטות וירידה במשקל / מוטיבציה

👑 הטעות מס' 1 שאתה כנראה עושה באימונים שלך…

 

אם חשוב לך להנות מגוף חטוב ומעוצב…

בטן שטוחה, חזה מפותח, ידיים שריריות וכתפיים רחבות ומשורטטות…

 

הקשב עכשיו ואתה תהיה שמח שעשית זאת…

כי הטעות ה1 הערמומית ביותר שמנעה ממך לפחות שנה שלמה של התקדמות..

 

היא כל כך פשוטה…

שהיא מעצבנת…

 

אז תוודא שאין שום דבר שביר לידך…

 

ורגע לפני הטעות,

יש לי שאלה אליך?

 

מהו השריר הנכון ביותר *להתחיל* איתו כל אימון (חושב שאתה יודע את התשובה… אני די בטוח שלא… כי זו טעות שאפילו המומחים נופלים בה)

התשובה נמצאת בקישור בפרופיל שלי – לחץ על הכפתור ' תוכנית אימונים חינמית לרמת מתחילים / בינוניים להורדה וקבל גם תוכנית בחינם וגם גלה את התשובה.

 

אז הנה הטעות במשפט אחד:

 

"מומחה לתזונה וספורט בארצות הברית חקר במשך שנים את היסודות בסיס להצלחה לחיטוב ועיצוב הגוף וגילה שהפעולה

היחידה העיקרית שחייבת להתרחש בפיתוח מסת שריר (גם אם בסהכ חשוב לך לשרוף שומן מהבטן) היא…

 

כל אימון לנסות להוסיף לפחות עוד משקל (התנגדות) לתרגילים שאתה מבצע (0.25 / 0.5 / 1 קג)"

זוהי עצה בעיקר לניוביז (מתחילים או אנשים שהחיים שלהם לא סובבים סביב ספורט באופן יומי ועקבי)

 

במילים אחרות,

אין התנגדות חדשה, אתה תקוע במקום.

 

כי התנגדות מעותת לגוף שלך שהשרירים שלך עדיין חשובים כדי ששריפת השומן שלך תהיה ממאגרי הסוכר והשומן שלך (ולא משרירי הידיים והחזה שלך לדוגמא).

וגרוע מכך, אם אתה מאבד שריר בזמן חיטוב, אתה תמצא את עצמך עם גוף בצורת דחליל ושומן נופל לך מהצדדים…

 

אז אם חשוב לך לדעת איך להתאמן נכון,

כנס לכאן והורד את התוכנית אימונים שכבר עזרה ל25000 איש עד עכשיו (לא תתאים לך אם אתה מתקדם)

 

יום בוס,

חיים כהן סבן.

 

נ.ב. – רוצה להיפטר מהשומן בבטן ובמותניים שלך?

 

היי… אם חשוב לך לקבל פתרון מותאם אישית אליך שיעזור לך לחטב את הגוף או לעלות במסת השריר,

אז יש לנו תוכנית חדשה שכוללת ליווי עם מאמן מוסמך שלנו שייקצר לך את הדרך

ויחסוך לך שנים של ניסוי וטעייה. לפרטים על השיטה לחץ כאן

 

יום בוס,

חיים כהן סבן.

תורך: לגלות את הסוד שאסור לך לגלות<==

 

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *