אל תעשה את זה בשביל הכסף


ייעוץ למדריכי כושר

כסף לא יעשה אותך מאושר, אבל כל אחד רוצה לגלות את זה בעצמו – זיג זיגלר.

אתה חוזר הביתה מהחדר כושר, דיברת היום עם כמה מתאמנים, החלפת מספרי טלפונים, ההוא עם האוזניות אמר שאימונים אישיים יכולים לעניין אותו וביקש את המספר שלך, ההיא עם הכאבים בגב התחתון חייכה הרבה ואמרה לך שאתה מיוחד והלוואי וכל המאמנים היו כמוך וגם לה נתת כרטיס ביקור – ועכשיו אתה מחכה. מלא ציפיות, מחכה לראות מתי הם יתקשרו.

הלחץ וההתרגשות שיש לך הם נורמליים וטבעיים בתחילת הדרך. ככל שתבין יותר מוקדם איך לנתב נכון את ההתרגשות והלחץ, ככה תצליח ליצור סביבך קהל גדול של מעריצים ולקוחות שלא יפסיקו להמליץ עליך. הלחץ שלך מגיע מתוך שאלה של "האם אני אצליח להשיג את המתאמן הזה או לא". במילים אחרות, המנטליות שלך ברגע הלחץ היא "האם אני אצליח לקבל משהו בשבילי".

 

WIN-WIN

 

טבע הבן אדם, הוא לדאוג לעצמו ולעשות פעולות ביום יום שבסופו של דבר יובילו לתוצאות ולתחושות טובות בשבילו, גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. בדיוק כמו שאנחנו דואגים לעצמינו שנרגיש טוב ושנשיג דברים טובים בחיים שלנו, ככה מרגיש כל בן אדם אחר מסביבנו כלפי עצמו. המחשבה שמעסיקה כל אחד מאיתנו הכי הרבה ביום יום היא משהו בסגנון: "האם ההחלטה והפעולה הבאה יניבו לי תוצאה טובה או לא".

מכיוון שאנחנו חיים בחברה, עם עוד אנשים סביבנו, כדאי מאוד שנלמד איך להתנהג עם אנשים בצורה הרמונית, ידידותית וכנה. בלי חברה ובלי אנשים סביבנו, לא היינו שורדים. אני לדוגמא, שמח מאוד שכדי לאכול בשר, אני רק צריך לקפוץ לסופר, לבחור סוג, להוציא כרטיס אשראי ולהכניס לתנור. אם אני הייתי צריך לצוד לעצמי את האוכל, כנראה הייתי גווע ברעב. הכל מסביבנו מגיע מאנשים שחיים איתנו, הכיסא שאתם יושבים עליו, האוטובוס שנסעתם עליו בבוקר, המים שזורמים לכם במקלחת, המיטה שאתם ישנים עליה – הכל ממגע ידם של האנשים סביבכם.

המתאמנים שלכם, דואגים קודם כל לעצמם ותמיד ירצו לדעת איזה ערך הם יקבלו ממכם לפני שהם מוציאים את הכסף שלהם מהכיס. הכסף שהם ישלמו לכם, יגיע ממצב של WIN-WIN. אתם קיבלתם כסף שהם עבדו בשבילו, והם יקבלו תמורת הכסף, את הזמן, הידע והניסיון שלכם – WIN WIN. אם יש לכם מה להציע לאותם מתאמנים, אם הבנתם היטב את הצרכים והרצונות שלהם, עכשיו כל שנשאר הוא לברר עם עצמכם, האם אתם מסוגלים לספק את אותם צרכים. אם התשובה היא כן, כל מה שנשאר לכם לעשות, זה לשוחח עם אותם מתאמנים, ולהסביר להם שהבנתם את הצרכים שלהם היטב ושיש לכם את היכולת והרצון לעזור להם להגיע למטרות הספציפיות שלהם. זה עד כדי כך פשוט.

 

לתת VS לקחת

 

המתאמנים שלכם הם הלקוחות שלכם, ואיתם אתם צריכים ליצור כבר מהתחלה מערכת יחסים אמינה וחזקה. הבסיס של אותה מערכת יחסים מגיע מהיכולת שלכם להבין את הלקוח שלכם ולדאוג לכך שהתמורה והערך שהלקוח מקבל תהיה תמיד הרבה יותר חשובה מהכסף שאתם הרווחתם. לכן, השאלה שצריכה להיות לכם לפני שיחת הטלפון הראשונה היא לא "מה הלקוח יכול לתת לי?" אלא אתם חייבים לבוא בגישה של "מה אני יכול לתת מעצמי ואיזה ערך אני יכול לספק ללקוח".

מאמנים רבים, מאבדים עשרות מתאמנים ומפסידים המון רק בגלל שהם מגיעים ממנטליות של "לקחת". עבודה עם מתאמנים היא כמו כל מערכת יחסים אחרת. ואין שום מערכת יחסים בעולם שתחזיק מעמד כשרק צד אחד נותן מעצמו. בסופו של דבר, אתה רוצה לספק ללקוחות שלך יחס מדהים ושירות מעל למצופה, כי ככה הוא גם יישאר איתך לאורך זמן וגם ימליץ עליך לאחרים. אל תהיה כמו כל המאמנים או יותר נכון כמו 95% מהאנשים בעולם הזה, ותחליט שמעכשיו, בכל פעם שיש לך אפשרות לספק שירות, אתה תבוא ממקום של לתת, ולא מקום של לקחת.

 

למצוא את הבוס שבפנים,

חיים כהן.

 

***********************************************************************
⚠ הודעה חשובה 🔥

הרשמת הספיישל לסדנה הקרובה שלנו #להתעורר_בפסגה לחץ על הלינק למטה כדי לקבל את כל הפרטים על הסדנה עכשיו: http://bit.ly/2E8aO8o

***********************************************************************

 

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *