4 מיתוסים שאסור לך לעשות אף פעם


גוף אסתטי וחטוב

כל אחד שמתחיל להתאמן, בין אם זה אימונים בחדר כושר או אימונים בחוץ ובבית, לומד עם הזמן דברים חדשים. אתה גם בטח לומד דברים חדשים בעצמך. לפעמים אתה לומד דרך האינטרנט, דרך סרטונים, דרך ספרים ולפעמים אתה מקשיב למישהו ש"נראה" כאילו הוא מבין ויודע מה הוא עושה.

היום, אני הולך לנפץ לך 4 מיתוסים, כל כך נפוצים, שכשאני רואה אותם אני מקבל סחרחורת:

מיתוס: חובה לנעול את המרפק במתח

 

האמת: בתרגיל המתח, השרירים שעובדים אצלך בעיקר, הם הרחב גבי והיד הקדמית. ברגע שאתה נועל את המפרק, אתה בעצם רק נתלה על המוט, ואין שום עבודה של השרירים. במילים אחרות, אם אתה נועל את המרפק בכל חזרה, אתה מוריד את העבודה של השרירים, אתה מוריד את הלחץ ואתה מפריע לשרירים לעבוד כמו שצריך. כי אנחנו יודעים, ששריר גדל ביחס לזמן תחת לחץ (Time Under Tention). אל תנעל את המרפק, ואל תיתלה. מדריך למתח.

מיתוס: חובה לאכול חלבון מיד לאחר האימון

 

האמת: כל הסיפור של "חייב לאכול שעה אחרי האימון, אחרת כל האימון שלך לא שווה לכלום" זו המצאה ובעיקר בולשיט אחד גדול. אני חושב שזה הומצא בעיקר ע"י חברות של אבקות חלבון ובנוסף הומצא כי אנשים אוהבים דברים פשוטים "כל מה שאני צריך לעשות, זה לאכול אחרי האימון והכל יהיה טוב".

אז לא. תתרכז בלאכול את האוכל היומי שלך, כל יום, ולדאוג שהשלמת את כל הקלוריות, חלבון, שומן ופחמימה שהגוף שלך צריך, בין אם זה לרדת או לעלות במשקל.

מיתוס: כפיפות בטן יעשו לך קוביות

 

האמת: 99% מהאנשים לא יודעים לעבוד נכון עם הבטן (ראה סרטון). גם אם אתה כן עובד נכון על הבטן, זה לא מספיק כדי שיהיו לך קוביות. עבודה טובה על הבטן, עם תרגילי בטן נכונים וטכניקה נכונה בהחלט יכולים לבנות לך מסת שריר בבטן, דבר שיעזור לשריפת שומן בצורה עקיפה. אבל, כל עוד יש לך שכבת שומן בבטן, אתה תצטרך להוריד אותה קודם, כדי לראות את הקוביות שלך.

מיתוס: לעשות לחיצת כתפיים כנגד מוט מאחורי הראש זה טוב

 

האמת: אני בשוק בכל פעם שאני רואה מישהו עושה את התרגיל הנוראי הזה, ויותר בשוק כשאני רואה מאמנים נותנים את התרגיל הזה. בלי ספק, אחד התרגילים הכי מסוכנים לכתפיים ולצוואר. דבר ראשון, זה נדיר מאוד שלמישהו יש יציבה נכונה, גמישות מספקת בכתפיים ותנועתיות מספקת בשכמות, כדי להתמודד עם המנח בתרגיל. בנוסף, צביטות, דלקות, תת-פריקות בכתף ואפילו פריצות דיסק בצוואר, הם רק חלק מתופעות הלוואי של התרגיל הזה.

פשוט לא! תישאר עם לחיצת כתפיים קלאסית.

יש לך חברים שעושים את הטעויות האלו?

אז שתף את הפוסט הזה איתם.

למצוא את הבוס שבפנים,

חיים כהן.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *