איך להוריד אחוזי שומן עקשניים מהר


קוביות

הקיץ מגיע וכולנו היינו רוצים להיות מידה אחת פחות בג'ינס או ללכת לים, להוריד חולצה ולהרגיש לגמרי בנח עם עצמינו. ידע הוא כח. אבל ידע נכון ומדויק הוא הרבה יותר חזק. אם יש בידיים שלך מידע לא נכון, תשכח מלהוריד את האחוזי שומן העקשניים שלך.

 

האם כפיפות בטן נחוצות כדי להוריד את השומן בבטן שלך

 

התשובה היא כן ולא. בכדי להוריד את השומן בבטן צריך יותר מכמה תרגילי בטן שאתה זוכר מהבית ספר או שראית ביוטיוב. אם כל מה שאתה עושה היום זה רק כפיפות בטן, תפסיק עכשיו, כי זה כמו לנסות למלא דלי במים, כשיש חור עצום בתחתית.

 הדבר העצוב הוא ש99% מהאנשים בעולם, לא יודעים איך באמת עובדים על הבטן נכון. לא, הכפיפות בטן שאתה עושה כרגע, לא עושות שום דבר טוב בשבילך, ולהיפך רק הורסות לך את הצוואר ואת הגב התחתון. שיעורי ספורט בבית ספר, לא צריכים להוות דוגמא בשבילך ל"איך עובדים נכון על הבטן".

 ברגע שאתה יודע איך עובדים נכון על הבטן, אתה צריך תרגילים נכונים, שממש מקשים על הבטן עצמה ומגרים את מסת השריר בבטן. זה שאתה מרגיש "שורף", זה יפה ונחמד, אבל בשביל זה אתה יכול פשוט לשפוך סיר מים חמים על עצמך, ויהיה לזה אותו אפקט. לא, אתה צריך תרגילים שבאמת שמאתגרים את הבטן שלך בכל מיני זוויות.

למה כן צריך לעבוד על הבטן

 

מי לא רוצה להוריד את השומן הבטני שלו ולשרוף את כל השומן העקשן בצדדים? כולם רוצים. אבל את הגוף שלך, זה לא ממש מעניין. אחת הבעיות הכי קשות שאנשים מתמודדים איתם כשהם רוצים לרדת במשקל ולשרוף את השומן בבטן שלהם, זו זרימת דם נמוכה לאיזור הבטן והצדדים. ברגע שיש לנו זרימת דם נמוכה, התהליך של שריפת השומן (יותר נכון חמצון שומן) קורה בצורה מאוד מאוד איטית. אבל לא כולם מכירים את הסוד שיכול להגביר את זרימת הדם באיזורים העקשניים שלהם. במיוחד לא אתרי החדשות הפופולריים ובטח שלא מאמן שהלך לקורס כדי לקבל תעודה ושכח שתמיד אפשר ללמוד עוד ולחקור עוד.

זה כן חשוב לעבוד על הבטן, כי אחת הדרכים והפתרונות להגביר את השריפת השומן בבטן היא ע"י מסת שריר גבוהה בבטן. מסת שריר גבוהה, דורשת יותר "התייחסות" מהגוף, גורמת לשריפה גדולה יותר של קלוריות וגורמת לשריפה מהירה יותר של השומן בבטן.

זהו רק כלי אחד, שאתה יכול להשתמש בו, כדי להוריד את השומן בבטן שלך ולחשוף את הקוביות שתמיד רצית. אבל כמו שאתה לא בונה בית רק עם כלי אחד, ככה אתה לא תבנה את הגוף שלך עם כלי אחד, אלא אתה חייב לתקוף את השומן מכמה כיוונים בו זמנית – וזה אומר להתאים תזונה בצורה חכמה ופרקטית, זה אומר להתאים אימונים בצורה חכמה ואסטרטגית ולא סתם להעתיק משהו מהאינטרנט וזה אומר לשלב אירובי בצורה יעילה, ולא סתם לשרוף קלוריות ולשבור לעצמך את הברכיים.

למצוא את הבוס שבפנים,
חיים כהן.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *