איך אפשר להוריד שומן מאיזור ספציפי ומעצבן בגוף


קוביות

אם יש שאלה שחוזרת על עצמה ומבקרת אותי שוב ושוב באימייל שלי, היא האם אפשר להוריד שומן מאיזור ספציפי בגוף. האם, כשאתם רוצים לרדת במשקל ולשרוף שומן, אפשר "לכוון" את הגוף לאיזורים שהכי מעצבנים אתכם? האיזורים עם השומן הכי עקשן ומציק שלכם?

 

מה אומר האינטרנט

 

אם תעשה חיפוש באינטרנט, כנראה שתמצא תשובות שנוגדות אחת את השניה, וככה זה כשאתה מסתמך על מידע מפוזר באינטרנט. זו טעות שאני מדבר עליה באופן קבוע עם כל הלקוחות הפרטיים שלי – לקחת מידע מפוזר ולהכין לעצמך דיאטה משלך זה מרשם בדוק לאכזב את עצמך שוב ושוב עם ירידה איטית, תקועה ולא מספקת במשקל.

כנראה לא ידעת

 

באופן קבוע, אני מבצע מדידות והיקפים ללקוחות הפרטיים שלי, ומהניסיון שלי אני יודע שאף אחד לא יורד באופן קבוע בשומן מאותו המקום, כל הזמן. הרבה אנשים מנסים לעקוב אחר ההתקדמות שלהם במשקל בדרכים לא יעילות ויותר גרוע מכך בדרכים שמטעות אותן. בחורה אחת יכולה לנסות דיאטה חדשה ולאחר שבוע להפסיק רק בגלל שהיא שקלה את עצמה, ראתה שאין התקדמות והחליטה שהדיאטה שלה לא עובדת. התקדמות ושיפור בדיאטות זה נושא בפני עצמו, וזה משהו שאני מדבר עליו ארוכות בדיאטה החדשה שלי "97 אקספרס" ובספר שלי "האביר על השומן הבטני והעקשן".

אבל אני קצת סוטה מהנושא.

בתהליך של ירידה במשקל, ואני מדבר על ירידה חכמה ונכונה במשקל, חמצון של תאי השומן (שריפת שומן) מתרחש באופן קבוע בגוף, בכל הגוף. זאת אומרת, שבכל יום שבו אתה "בדיאטה" הגוף שלך ישרוף שומן מאיזורים שונים בגוף: בטן, גב, פנים, רגליים, חזה, ידיים ועוד. דבר שאני שם לב אליו אצל הלקוחות שלי, הוא ששבוע אחד אני יכול לראות ירידה של 2-3 ס"מ באיזור התבור שלהם (הבטן) ושבוע לאחר מכן לא תהיה ירידה בכלל בבטן, אבל כן תהיה ירידה של 2 ס"מ לדוגמא באיזור הירך.

זאת אומרת, שהשריפה של השומן מתבצעת בצורה שונה ובאיזורים שונים כל הזמן, וכן בוסים יקרים, כפיפות בטן לא יגרמו לגוף להגיד "היי, כולם לעצור! הבן אדם כאן עובד חזק על הבטן, בוא נוריד לו שם את השומן".

הפתרון

 

הדרך הכי אפקטיבית לגרום לגוף שלך להתמקד באיזורים עם השומן הכי עקשן אצלך, מלבד השימוש בדיאטה חכמה שעובדת, הוא לגרום לכך שתהיה זרימת דם גבוהה לאיזור עצמו. (שנינו יודעים שזה הבטן…) אחת הדרכים שאני מדבר עליהם ב97 אקספרס – הדיאטה שנשמרה ממך בסוד – היא לחזק את מסת השריר באופן כללי ובאופן ספציפי.

אתה מבין? מסת שריר זה הדבר שהיום מאפשר לי 2 דברים שאני נהנה מהם חופשי:

1. לאכול מה שבא לי ועדיין להישאר חטוב.

2. לגרום לגוף שלי לשרוף שומן באופן קבוע מהבטן.

אני לא מדבר על כפיפות בטן שעשית בבית ספר ואני לא מדבר על לעשות תרגילים לבטן עד שתרגיש את התחושה של "שורף".

אם מסת השריר שלך נמוכה, במיוחד באיזורים שמפריעים לך, זה הזמן לעבוד על זה.

למצוא את הבוס שבפנים,

חיים כהן.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *