תרופה מנצחת לחוסר ביטחון עצמי


מוטיבציה

אם אתה הולך ברחוב וכל הזמן תוהה האם אתה בסדר, האם אתה טוב מספיק, האם התלבשת יפה מספיק, האם אנשים סביבך חושבים עליך מחשבות טובות, האם אתה מתנהג בהתאם לחוקי החברה, האם הבעת את עצמך נכון, האם הגוף שלך נראה טוב היום, האם יש לך משהו על הפנים שלא ניקית, האם הבגדים יושבים עליך טוב, האם השיער שלך נראה טוב היום… זה כנראה יכול להיות מאוד מתיש.

אולי אתה מחכה כבר לחזור הביתה ולהוריד את המסיכה מעצמך כדי לחזור להיות "אני האמיתי שלך", בלי לחץ חברתי.

במקרים כאלו, מחשבות חיוביות והאזנה לסרטוני מוטיבציה, לא באמת יעשו בך שינוי, ובעוד שנה מהיום, ההליכה שלך ברחוב, תרגיש לך בדיוק אותו הדבר.

יש תרופה מנצחת שמאוד עזרה לי בעבר, כשהייתי עסוק יותר מדי במחשבות על אחרים ו"האם אני שווה מספיק".

אם תשתמש בתרופה המנצחת הזאת למשך 21 יום רצופים, ללא יוצא מן הכלל, אתה תרגיש כאילו עברת מבגדים של קלארק קנט לחליפה של בוס.

אתה תלך ברחוב כאילו אלוהים הושיט לך את מקל השליטה בכדור הארץ.

אתה תרגיש ממש כאילו כדור הארץ, נוצר בשבילך, וכל מה שיש לעולם להציע לך, רק מחכה לשימוש שלך.

אתה תרגיש כח אדיר בתוכך שלעולם לא הרגשת עד עכשיו.

כל יכול. אסרטיבי. בטוח. עוצמתי. כריזמטי.

אם תשתמש בתרופה הזאת למשך 21 יום רצופים, צפה לתגובות מאוד מפתיעות מהמשפחה ומהחברים שלך.

 

המרשם שלך (אין צורך ברופא)

 

כל יום, למשך 21 יום רצופים ללא יוצא מן הכלל, עליך לעשות דבר אחד שמפחיד אותך או שמוציא אותך מאיזור הנוחות שלך.

בסוף היום, אתה רושם על דף, מהו הדבר המפחיד שעשית או שהיה מחוץ לאיזור הנוחות שלך. אתה צריך לשמור את הדף, ולאחר 21 יום, הדף שלך צריך להכיל 21 פעולות שעשית, למרות שפחדת מהן.

אלו יכולים להיות דברים קטנים או דברים גדולים, העיקר שזה משהו שמפחיד אותך או שלא נח לך לעשות אותו.

הנה כמה דוגמאות שיעזרו לך להתחיל:

1. אתה בכיתה ואתה רוצה להגיד משהו, אבל אתה מתבייש כי אולי אתה תשפיל את עצמך – תרים את היד ותגיד את מה שרצית להגיד.

2. אתה רואה בחורה חמודה בים ואתה מפחד שהיא תדחה אותך – אתה ניגש אליה ואומר לה שלום.

3. אתה מכור להיכנס לפייסבוק שלך כל בוקר – יום אחד אתה לא נכנס לפייסבוק בכלל.

4. אתה מכור לפלאפון שלך ואתה לא יכול בלעדיו – יום אחד אתה מחליט שאתה פותח את הפלאפון רק ב20:00 בערב.

5. אתה רגיל לקבל יחס משפיל מהבוס / חברה / חברים / קרוב משפחה / בן זוג ולשתוק – אתה ניגש לבן אדם ברוגע ומסביר לו שאתה מכבד אותו, אבל שזה לא מקובל עליך לקבל יותר יחס שכזה.

6. אתה בבר, הברמנית שכחה להחזיר לך עודף ואתה מתפדח להזכיר לה – אתה עומד שם עד שהיא מחזירה לך כל שקל.

7. אתה יושב מול מישהו שמעשן מולך למרות שזה לא נעים לך – אתה מבקש ממנו לעבור מקום / לכבות את הסיגריה או שאתה אומר לו שזה מפריע לך ואתה עובר מקום בעצמך.

 

השינוי שיקרה לך

 

מה שיקרה לאחר 21 יום, ולאחר כל יום בנפרד, זה שאתה תוכיח לתת מודע שלך שהפחדים שלך הם בעיקר אשליות ולא יותר מכך.

אתה תוכיח לתת מודע שלך ולעצמך שאתה מסוגל לעשות הרבה יותר דברים ממה שחשבת.

הגבולות שלך פתאום יישתנו והסיפור שלך לגבי עצמך ישתנה ובגדול.

אתה תראה, תחווה על בשרך ותרגיש שאתה באמת יכול לעשות כמעט כל דבר שמפחיד אותך ושאי פעם חשבת שהוא בלתי אפשרי.

 

אתה יכול לתכנן לילה לפני, מה יהיה הדבר המפחיד או הלא נח שתעשה למחרת או להחליט באותו היום, באותו הרגע שאתה מרגיש את הפחד.

הדגש החשוב ביותר, הוא לבצע את המשימה הזאת ל21 יום רצופים, ללא יוצא מן הכלל. אם יום אחד לא הספקת או לא הצלחת, אתה תתחיל את המשימה הזאת לגמרי מהתחלה.

 

דבר אחרון וחשוב. תבחר דברים ברמה שלך ותתחיל לאט. אל תבחר את הדבר המפחיד ביותר על ההתחלה. תתחיל בקטן מאוד, ולאט לאט תעלה בהדרגה עם רמת הקושי.

אל תבחר במשהו קשה מאוד שאתה לא תוכל לעמוד בו, אלא תבנה את עצמך לאט לאט עם המשימה הזאת ואתה תראה את השינוי שיקרה בך.

 

נ.ב.

 

אם לדעתך זה יעזור למישהו נוסף, שתף איתו את התרופה הזאת.

 

למצוא את הבוס שבפנים,

חיים כהן.

 


תגובות

  1. רז אומר/ת: 10/07/2015 בשעה 10:15

    נשמע מקצועי חייב לנסות, תשמע חיים אתה בן אדם נדיר!

  2. אורי אומר/ת: 04/01/2016 בשעה 09:01

    חיים קודם כל כתבה נדירה כמו תמיד אז תודה!
    לפי מה שראיתי וקראתי ממך עד עכשיו אפשר להבין שאתה לא בדיוק בעד ריצות.. יש מצב שתפרסם דרכים לשיפור סיבולת לב ריאה שהם לא ריצה? ואם אתה בכל זאת אומר לרוץ אם תוכל להדריך איך להוריד את אחוזי הפציעה..
    תודה חיים ילך!!

    • חיים כהן חיים כהן אומר/ת: 04/01/2016 בשעה 21:46

      מעניין אורי,
      זה באמת יכול לעזור להרבה אנשים… בעיות ברכיים וגב תחתון בעיקר.
      תודה על הרעיון.

  3. אסף אומר/ת: 10/19/2019 בשעה 18:14

    חיים נתן כאן אתגר למשך 21 יום, שבו אתה עושה כל יום משהו שמפחיד אותך. אני מקווה שההבטחות נכונות, כי אני הולך לנסות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *