דרך מקורית להוריד 1-2 ק"ג בשבוע


דיאטות וירידה במשקל

 

כשהאינטרנט מוצף בהבטחות הזויות כמו "איך לרדת במשקל בלי לעשות דיאטה" עם תמונות של נשים וגברים שעשו את השינוי שלהם ב30 יום, נוצרת מנטליות שגויה ומסוכנת בחברה שלנו, אשר גורמת לנשים וגברים, לצפות ולהאמין, שהשינוי שלהם באמת יכול להתרחש במהירות, בלי שום עבודה מצידם.

אותה מנטליות גרמה לאנשים לחשוב, שאת הגוף שהם יצרו במשך 20, 30 ו40 שנה, הם באמת יצליחו לשנות בשבוע. ולצערינו הרב, זהו מעגל אכזרי שלא נגמר.

מצד אחד המדיה, החדשות והפרסומות מבטיחות לנו שקרים כמו "לרדת 15 ק"ג עם מדבקות הרזיה" או "שימי את המכשיר הזה על הבטן, וזה יעשה בשבילך קוביות" ומהצד השני, עם הזמן אנשים התרגלו לחפש פתרונות מהירים וקיצורי דרך קלים, שאיתם הם לא יצטרכו לעבוד קשה או בכלל.

וככה המדיה, ממשיכה לפרסם עוד ועוד הבטחות שווא, שרק נשמעות טוב לציבור, ואנשים ממשיכים לצפות ל"קיצור דרך הבא" וככה זה נמשך לו בלי סוף…

זאת הסיבה, שעד היום, יש נשים שבאמת חושבות, שבעזרת מדבקה, הם יצליחו לרדת במשקל ולחזור לג'ינס הישן שלהן.

 

מה עובד באמת VS מה רק נשמע טוב

 

כשאתה מאמן אישי, שנפגש עם מאות מתאמנים בחודש, אתה שם לב ל"תכלס" – ל"מה באמת עובד ומה משותף לכל מי שכן מצליח לרדת במשקל", ואפשר לראות דפוסי התנהגות שחוזרים על עצמם, אצל אותם 95% מתאמנים שכן מצליחים להוריד את המשקל העודף שלהם ולרדת באחוזי השומן שלהם. החלק המפתיע הוא, שבהרבה מן המקרים, לא מדובר בדפוס התנהגות שקשור לתזונה, לאימונים או לסוג הגוף שלהם.

היום, נשים וגברים שמחפשים לרדת במשקל, במיוחד כאלו שניסו לפחות דיאטה אחת או שתיים בחיים שלהם, חושבים שהפתרון שלהם חייב להיות מסובך ומורכב מדי (הרי איך הם לא הצליחו לרדת במשקל עד עכשיו, אם זה כל כך פשוט), ולכן הם מתעלמים מהטיפים הכי פשוטים ובו זמנית הכי אפקטיביים שיעזרו להם לרדת במשקל באופן עקבי ולהיפטר מאחוזי השומן המעצבנים שלהם.

 

אין בכלל זמן לזלול שטויות מהמטבח

 

אחרי התבוננות בסוג מתאמנים מסוים וספציפי שלי, מצאתי בעזרתם דרך מאוד מקורית להוריד 1-2 ק"ג בשבוע, שאותה יישמתי אצל הרבה מתאמנים ומתאמנות אחרים שלי, עם הצלחה מאוד גדולה. (1-2 ק"ג בשבוע, אפשרי והגיוני לראות בשבועות הראשונים בלבד של ירידה במשקל. לאחר מכן, ירידה נכונה ואפקטיבית במשקל, ללא איבוד מסת שריר, תהיה בין 500-800 גרם בשבוע. למעט אנשים עם עודף משקל גבוה, שם אפשרי גם לכוון לירידה של יותר מ1 ק"ג בשבוע).

הדרך המקורית תתאים לנשים וגברים שמבלים הרבה זמן בבית או בעבודה משרדית, וכתוצאה מכך, מנשנשים המון שטויות מרוב שעמום וחוסר מעש.

הדרך המקורית להוריד 1-2 ק"ג בשבוע היא לחיות חיים מעניינים ולמצוא תעסוקה מעניינת ביום יום.

למדתי, שהמתאמנים הכי מצליחים שלי, אלו שמצליחים להיפטר מכל המשקל העודף שלהם ולהוריד את השומן הבטני שלהם, דואגים שכל שבוע וכל יום, יהיה משהו שיעסיק אותם, וככה אפילו אם הם רוצים, אין להם זמן להשתעמם ולאכול שטויות.

אם אתם משועממים, יושבים בבית כל היום או תקועים במשרד ורק מחכים ללכת הביתה, תהיו בטוחים שאתם תחפשו מה לעשות עם עצמכם. כי אנחנו רגילים, עוד מהילדות שלנו, לאכול כשמשעמם לנו.

"דרך מהירה ואפטקיבית ביותר לירידה במשקל, היא להיות כל כך עסוקים ולחיות חיים מעניינים, שאין לך בכלל זמן להשתעמם ולזלול שטויות מהמטבח" (תשתפו את הציטוט הזה)

 

דרך אגב, אם ציפיתם לקיצור דרך, נכנסתם לאתר הלא נכון. אבל אני מבטיח לכם, שאם תיישמו את הדרך הזאת, ותמצאו לעצמכם תעסוקה ועניין בחיים, לא רק שלא יהיה לכם זמן להשתעמם ולאכול שטויות, אלא יהיה לכם אנרגיה וחשק לקום בבוקר ולחיות, מאשר לסחוב עוד יום על כדור הארץ.

 

נ.ב.

 

לא משנה איזו מטרה או נושא עיקרי מעסיקים אתכם כרגע; לסיים לימודי תואר, לרדת במשקל, להשיג גוף חטוב, להתגבר על פרידה, להישאר בעבודה שלכם עד שתמצאו מקום טוב יותר, לסיים את הלימודים בבית ספר; אתם חייבים למצוא לעצמכם משהו נוסף, שלא קשור למטרה העיקרית שלכם, שירגש אתכם, שיעניין אתכם ושיסיח את דעתכם מהחשיבה המתמדת והמייגעת על הנושא שמעסיק אתכם כרגע.

אם כל מה שאתם עוסקים בו ביום ביום, זה רק על איך הייתם רוצים לפתור את הנושא / המטרה העיקריים שלכם, אתם פשוט תגמרו את עצמיכם נפשית ופיזית, הדרך שלכם תהיה מייגעת ומתישה ואפילו סביר להניח שבסופו של דבר, תרימו ידיים.

בעבר, כשהייתי נתקל בסיטואציה שבה אני חייב לסיים מטרה כלשהי, שלא כזה בא לי לעשות אותה, הייתי מוסיף לעצמי עיסוקים נוספים שיסיחו אותי מדי פעם מהמטרה וייתנו לי קצת חופש.

לדוגמא, ללמוד נושא חדש ולחקור אותו לעומק, להתחיל שיעורי תופים, לשבת עם אנשים עם מנטליות דומה לשלי ולחשוב על רעיונות מעניינים לעתיד, לכתוב ספר חדש שמעניין אותי, לפתח מוצר אינטרנטי שיעזור להרבה אנשים, לתכנן טיסה לחו"ל וכו'.

 

נ.ב. 2

 

אם ניסיתם כבר להוריד את השומן מהבטן שלכם עם אלפי כפיפות בטן, תזונה "נכונה" והרבה אירובי, כנראה שהשומן הבטני עדיין מפריע לכם.

תלחצו כאן עכשיו כדי לשמוע על הפתרון שיוריד לכם את אחוזי השומן, יחסל את השומן הבטני שלכם וייפטר לכם מהקילוגרמים האחרונים שלכם.

 

למצוא את הבוס שבפנים,

חיים כהן.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *